poniedziałek, 11 lutego 2013

Aliens: Colonial Marines absolutnie przedpremierowo


Chciałbym już napisać jakąś krótką recenzję gry.
Edycja Limitowana jak widać wpadła w moje posiadanie.

Mimo że grę zakupiłem legalnie, to na razie mogę zrecenzować opakowanie.
Jest ładne.
Niestety oprogramowanie zatytułowane "Steam" dzielnie pilnuje aby gra została zainstalowana najwcześniej w dzień premiery.
Podobno można to obejść ale mam dzisiaj ciekawsze rzeczy do zrobienia, niż kombinowanie jak zainstalować legalnie zakupiony produkt, dlatego cierpliwie poczekam do jutra.
Wracając do kwestii opakowania, tym razem na poważnie - naprawdę cieszy oko.
Poligrafia jest wykonana całkiem schludnie, doceniam takie rzeczy jako wzrokowiec i grafik.
Myślę, że po instalacji gry nie będę zawiedziony.
Wystarczy aby nie była gorsza od AVP Rebellionu - tytułu który mimo wad i tak dał mi wiele radości.
Nic nie zapowiada aby Aliens: Colonial Marines grywalnością chociażby nie dorównywała Aliens Versus Predator z 2010 roku. Przekonam się jutro. Dziś cieszę się najdroższą okładką za jaką zapłaciłem w życiu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz